مشاوره حقوقی با بهترین وکیل و وکلای دادگستری مجرب
 

سرقفلی

اخذ سرقفلی از سوی مالک تنها در محل هایی که جهت تجارت واگذار می شود، امکان پذیر است و گرنه جهت اماکن مسکونی اخذ سرقفلی معنا ندارد. ودیعه ای که مالكین به هنگام اجاره دادن ملكي مسکونی خود از مستأجرین دریافت می کنند، به معنای سرقفلی نیست.

قانونی که موضوع سرقفلی در آن مطرح است، عمدتأ قانون روابط موجر و مستأجر» مصوب 1356 است که البته بحث سرقفلی در قانون روابط موجر و مستأجر (مصوب 1376) نیز تا حدودی مطرح شده است.اما چون قانون روابط موجر و مستأجر (مصوب 1376) نسبت به قراردادهای اجاره ی پیش از تصویب آن مجرا نبوده لذا قراردادهای اجاره ای که مربوط به قبل از تصویب این قانون مرقوم شده اند لزوما قانون سال 1356 حاکم بوده و مسایل مبتلا به سرقفلی در آن قراردار می تواند مطرح شود.

ادامه نوشته

جرم رابطه نامشروع

مجازات های تعزیری ، مجازات هایی هستند که در شرع مشخص نشده و قانونگذار خود آن ها را تعیین کرده است که مجازات رابطه نامشروع هم من جمله این مجازات ها است که عبارت است از یک تا 99 ضربه شلاق تعزیری .

تفاوتی که شلاق تعزیری با شلاق حدی دارد ، در نوع اجرای آن است . طبق آیین نامه نحوه اجرای احکام قصاص‌،رجم‌، قتل‌، صلب‌، اعدام و شلاق ماده ۳۴ : " اجرای شلاق تعزیری با پیش روگیری ماده ۲۸۸ ضابطه آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در کار کیفری به نحو زیر اجرا می شود :

  • شلاق در حالتی که محکوم بر روی شکم خوابیده و پوشش او لباس معمولی است به پشت بدن بجز سر و فرم و عورت زده می شود .
  • شلاق به نحو یکنواخت و بطور متوسط زده می شود .

اگر همچنان در مورد جرم رابطه نامشروع سوال دارید می توانید با تماس با گروه وکلای آریا دادیار و شماره با وکیل متخصص خانواده سوالات خود را بپرسید.

وکیل امور بانکی

ممکن است شما مشکل حقوقی بانکی داشته باشید و به یک وکیل متخصص در کار بانکی احتیاج داشته باشید.

وکیل وام بانکی  یا تعویق توسط وام گیرنده یا بانک برای مطالبات قانونی استفاده می شود. مهارت در کار حقوقی بانکی بسیار با اهمیت است ، اگرچه وکلا پایه و اصل یک روش بسیار بازتر از ضابطه نسبت به وکلا ارزان یا آزاد است.

وکیل وام بانکی

معمولاً خلال قرض گرفتن وام ، وام دهنده به بانک تضمین می دهد.

این تضمین معمولاً دو برابر ارزش زمین یا املاک از ارزش نقدی وام است.

گاهی وقتی ها مشتری های بانک ها بدون داشتن وکیل یا خواندن متن که راجب قرارداد وام است آن را امضا می کنند ، در حالی که از این کار آگاه نیستند که به راحتی دچار مشکل شده اند.

از طرف دیگر ، برخی از مشتری ها اینگونه بدنبال مشاوره متخصصان بانکداری هستند تا از آنها شکوائیه کنند.

وکیل وام بانکی

وکیل تلفن رایگان بانکداری

امروزه معمولاً وکلای حرفه ای در زمان دادگاه معمولاً اجازه نمی دهند با موکل خود صحبت داشته باشند زیرا سرشان شلوغ است.

اما دو وکیل حقیقی وجود دارد که به سبب نبود بسیاری از مراجعین ، درخواست مشاوره رایگان یا حضوری را می دهند.

وکلا درجه ۲ حتما در حال افزایش هستند ، اما آنها در کار کار حقوقی نیستند.

به همین سبب ، وام گیرندگان و وام دهندگان بایست در مواردی نظیر مشکلات بانکی از یک وکیل حرفه ای استفاده کنند.

انواع تخلفات بانکی

منظور از نقض در دایره حقوقی غیر از آنچه بیان شده است.

در حقیقت ، در زمینه وام دهی بانکی ، بانک ها باهوش تر از آنچه اجرا می دهند ، ضد سند امضا شده بین وام گیرنده

و خودشان هستند ، اما عالی در سندی که بین وام گیرنده و بانک امضا شده است ، تمام جزئیات آنها بیان شده است.

خود را ثبت کنید و سوال ها را به راحتی حل کنید.

موارد زیادی از قبیل فقدان وجود وام های تولیدی و اشتغال در این سند آورده شده است و تنها به این سبب است

که وام گیرنده اصلا توجهی به سند نمی کند و تا اینکه از وام بانکی مشاوره نمی گیرد. وکیل. دشوار می شود

  • وقت پرداخت وام
  • مبلغ وام
  • بهره وام
  • تضمین وام
  • ضامن وام
  • مجازات نقدی وام
  • تضمین وام
  • فقدان پرداخت وام اقساطی

شغل نمایندگی بانکی چه هست؟

فرقی نمی کند وام گیرنده وام دهنده باشد یا بانکی است یا تا اینکه در هر یک از شهرهای مملکت نظیر تهران ، کرج ، اهواز ، شیراز و مشهد وجود دارد ، اما اجرا این کار به عنوان وکیل به روش زیر حائز اهمیت است. :

  • بررسی ادعاهای دوجانب
  • بررسی کنید که آیا دادخواست صحیح است یا خیر
  • عمل از طریق یک مقام قضایی
  • از طریق رجیستری عمل کنید
  • بررسی دادخواستها و در جلسات دادسرا شرکت کنید
  • اسناد مورد نیاز را جمع آوری کنید
  • عرضه اسناد به قاضی پرونده
  • با اهمیت این است که نمایندگی در وهله اول توان به تفکیک باشد.
  • پس از شناسایی پرونده ، می تواند پرونده را بپذیرد یا رد کند.

اگرچه یک وکیل حرفه ای جعل چک اینگونه در وام بانکی از مهارت بسیار خوبی برخوردار است.

انواع مطالبات بانکی

این بانک یکی از موسسات با اهمیت مالی در هر کشوری است که کمک زیادی به چرخ پول و صنعت کرده و اشخاص زیادی را گرفتار خود کرده است.

این مجموعه توانایی قانون و چهارچوبی است که اشخاص بایست از آنها پیروی کنند.

از آنجا که در بانک مشکلاتی وجود دارد که نیاز به بررسی های قانونی دارد ، بایست در کانال حقوقی برطرف شده و اشخاص حرفه ای واجد شروط اجازه مدخل پیدا کنند.

مهمترین ادعای بانکی که توسط نیروی انتظامی تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد عبارتند از:

  1. انتقال سرمایه
  2. سود سهام
  3. پرداخت بدهی مشتری
  4. عملیات مالی
  5. وام
  6. تضمین های بانکی
  7. انواع مطالبات بانکی

مطالبه وجه چک حقوقی

یکی از مهم ترین اسنادی که برای مبادلات مالی در جامعه مورد استفاده قرار می گیرد " چک " می باشد که با تسهیل پرداخت و دریافت وجه توسط صادر کننده و دارنده ، حجم مهمی از اسناد مورد استفاده در حوزه قرادادها و امور تجاری است . با این حال استفاده از این ابزار مهم همواره با چالش های خاص خود مواجه بوده است که از جمله مهم ترین آنها می توان به بلا محل بودن چک و برگشت خوردن آن اشاره کرد . به همین دلیل هم اشخاصی که از چک برای مبادلات مالی خود استفاده می کنند بایستی با قواعد مربوط به مطالبه وجه چک آشنا بوده تا در موارد ضروری با استفاده از آنها بتوانند حقوق قانونی خود را مطالبه کنند . یکی از شیوه هایی که برای مطالبه وجه چک مورد استفاده قرار می گیرد ، مطالبه وجه چک به شیوه حقوقی می باشد که از طریق ارائه دادخواست به دادگاه انجام می شود و در صورت اثبات موضوع ، دادگاه حکم به پرداخت مبلغ وجه چک را صادر خواهد کرد.

ادامه نوشته

وکیل آنلاین شبانه روزی

این سرویس  نامی است که به این اشخاص داده می شود. فردی که توانایی مجوز قانونی است و بصورت چت کردن سوالات حقوقی اشخاص جواب می دهد.

مشاوره حقوقی همگانی یکی از سریع ترین و ارزان ترین راه های ارتباطی با وکیل مورد عقیده هست. در این روش ، مشتری سوالات خود را در قالب پیام متنی

ادامه نوشته

شرایط گرفتن مهریه در ازدواج موقت

مطابق ماده ی 1095 قانون مدنی: " نکاح منقطع عدم مهر در عقد موجب بطلان است." استنباط می شود که مهریه در ازدواج موقت همانند ازدواج دائم راه دارد تنها با این تفاوت که در ازدواج دائم نیازی نیست که حتما مهریه تعیین و به همراه تعداد ان در سند نکاح ذکر شود بلکه پس از وقوع نکاح هم می توانند  میزان آن را تعیین کرد و حتی در مواردی با وجود این که تعیین نشده و در عقد ذکر نگردیده است به زوجه مهرالمثل و مهرالمتعه تعلق می گیرد اما در عقد موقت حتما باید تعیین و در عقد ذکر شود و در غیر این صورت ازدواج موقت مزبور باطل خواهد بود 

شرایط گرفتن مهریه در نکاح موقت و ازدواج موقت عبارتند از:

  • تعیین مقدار مهریه و ذکر آن در عقد ماده ی 1095 قانون مدنی
  • نکاح موقت باطل نبوده یا در صورت بطلان نزدیکی واقع شده باشد ماده 1098 قانون مدنی
  • مدت صیغه در ازدواج موقت از شرایط موقت محسوب نمودن عقد است پس برای موقت محسوب شدن مدت حتما باید در عقد ذکر شود. ماده 1075 و 1076قانون مدنی

آیا میدانید تفاوت های ازدواج موقت یا دائم چیست؟

١- زن در عقد موقت نفقه و ارث ندارد، البته در صورتی که شرط تفقه و ارث نکنند و اگر شرط کنند باید بر طبق آن عمل شود.

2- زن در عقد موقت آزاد است که کاری در خارج خانه برای خود انتخاب کند و اجازه همسر برای او ترط نیست در صورتی که مزاحم حق شوهر نباشد، ولی در عقد دائم بدون تواقق این امر جایز نیست.

ادامه نوشته

وکیل انحصار وراثت

انحصار وراثت مرتبط به اموال است. اموال  اشخاص به فرم های گوناگون فرضی یا مرگ اشخاص به ارث می رسند. پس از فوت شخص در آغاز بایست ورثه مشخص شوند تا سهم الارث هر شخص به فرم دقیق محاسبه و پرداخت شود.

ادامه نوشته

مدارک لازم برای حذف نام همسر

یکی از معضلات جامعه امروز کشور ما بحث طلاق و جدایی زوجین می باشد طلاق و جدایی یکی از مواردی است که دولت و اجتماع سعی بر آن دارد که از گسترش این پدیده شوم جلوگیری کند و برای این موضوع یک سری از موارد در نظام جامعه توسط دولت و اینجیوها در نظر گرفته شده است مانند کلاس های روانشناسی قبل از ازدواج آموزش های رسانه ای سخت کردن پروسه طلاق گذراندن کلاس های مشاوره و غربالگری قبل از ثبت طلاق توافقی و غیره ، گاهی با وجود تمام این موارد و موانع باز هم پدیده شوم طلاق به وقوع میپیوندد و زوجین تصمیم میگیرند بین بد و بدتر ،بد را انتخاب کنند.

ادامه نوشته
 
  BLOGFA.COM