آبروی رفته را به خانه مان بازگردانیم

ایسنا: رد صلاحیت 29 تن از نامزدهای انتخابات

هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

ساعت ۵ بعداز ظهر امروز چهارشنبه ۳۰/۱۱/۹۲ دادگاه عالی انتظامی قضات اسامی ۸۵ نفر از کاندیداهایی که صلاحیت ایشان مورد تایید آن دادگاه قرارگرفته را به کانون مرکز ارسال نمود. اسامی بیست و نه نفر از کاندیداهایی که در این لیست نیستند به شرح زیر است:

عیسی امینی - محمود مصطفوی کاشانی - سید محمد جندقی کرمانی پور - فریده غیرت -  حمید جلیل زاده خویی -  شاپور منوچهری -  مجید پوراستاد - کامران آقایی - عباس کریمی - بهروز یغمایی - بهشید ارفع نیا  - بتول کیهانی - مازیار قاسمی گودرزی - محمدعلی جداری - نعمت احمدی - جهانگیر مستوفی - اکبر سردارزاده - رضا معتمدی - قاسم شعله سعدی - رمضان حاجی مشهدی - عبدالصمد خرمشاهی - شمس الدین شیوایی کجوری- حسین عسکری راد - محمود علیزاده طباطبایی - غلامعلی ریاحی - سید جلال مهدوی - گیتی پورفاضل - پرویز کیهانی - آناهیتا اخوان

عباس کریمی با انتقاد از ردصلاحیت خود در انتخابات هیئت مدیره کانون مرکز، گفت: اگر ردصلاحیت بنده به خاطر اعتراضم به شنود تلفنی و فیلمبرداری‌هایی است که در کانون مرکز صورت می‌گیرد باز هم اعتراض می‌کنم ....

وی افزود: اکنون وکلا و قضات باید استقلال حرفه‌ای داشته باشند و استقلال آنها تامین شود. متاسفانه عمده مشکلات وکلای ما مجموعه داخلی کانون مرکز است و اکنون وکلا و تشکل‌های وکلا با هم فاصله دارند.

 

آبروی رفته را به خانه مان بازگردانیم

 

سیده فاطمه سجادی: رد صلاحیت تعدادی از  کاندیداهای محترم که هم اکنون نیز از اعضای هیات مدیره محترم میباشند، با توجه به عملکردشان و نحوه برخوردشان در اعتراضات آزمون ورودی سال ۹۰ با دانشجویان و گاها همکارانشان، دور از انتظار نبود. (حادثه ۱۳ تیر و ضرب و شتم عده ای از معترضین دانشجو در کانون وکلای دادگستری)!!!! برخی به شرافتشان!! قسم خوردند که آینده جوانان را بازیچه نمایند، برخی کتک زدند و فحاشی کردند، برخی شکایت کردند و برخی فقط نگاه کردند و سکوت...

عملکرد این حضرات، تفکر بسته و خفقان حاکم بر کانون، مشاجرات داخلی، حسادت و غرض ورزیهای شخصی و جناحی از همان روز اول شروع کار هیات مدیره فعلی، با ایجاد وقفه ۴ ماهه به نمایش گداشته شد.

خود بزرگ بینی، عدم پذیرش هرگونه انتقاد از جانب اعضای هیات مدیره منجر به تصویب متن موسوم به « لايحه جامع وكالت رسمي »  شد.

امید است همکارانمان در انتخابات اسفند سالجاری، به فقط "اسم" رای ندهند، بلکه ملاکمان "اندیشه" و "نوع اندیشه" افراد در انتخاب هیات مدیره کانونمان باشد. فضای بسته کانون را باید باز کرد. به شعارهای توخالی از چهره هایی تکراری به بهانه: "تلاش جهت حفظ استقلال و اعتلای کانون وکلا!!!!!" رای ندهیم. بخل و حسادت را از کانونمان بیرون کنیم.

 

نمونه ای دیگر از تدبیر  یا .... مدعیان عدالت

نمونه ای دیگر از تدبیر  یا .... مدعیان عدالت

 

 

نتایج آزمون وکالت امروز نه، فردا هم نه، پس فردا هم نه،

هفته بعد هم شاید اعلام کنیم شاید نکنیم،

الان من رییس شدم ... !!!!

 

 

 جناب آقای کشاورز در روز اول ریاست مجددتان و یا ادامه روند ریاستتان!

قدرتتان و تدبیرتتان باز هم همه را انگشت به دهان کرد و میکند!!!!

 

شنبه مورخ ۳۰ آذر - سایت ایسنا: نتایج آزمون وکالت حداکثر تا 7 دی ماه به اتحادیه اعلام می‌شود.

 

شنبه مورخ ۷ دیماه - سایت ایسنا: نایب‌رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: نتایج آزمون وکالت روز یکشنبه - 8 دی ماه - اعلام می‌شود.

 

یکشنبه مورخ ۸ دیماه - سایت ایسنا:  بهمن کشاورز گفت: نتایج آزمون وکالت ۹۲ امروز اعلام نمیشود!!!  تا روز گذشته (یعنی ۷ دیماه)  آقای مندنی پور ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا را بر عهده داشتند و معتقد بود که اشکالی وجود ندارد که کلید سئوالات و نتایج آزمون به صورت یک جا اعلام شود ولی از آنجا که اکنون اینجانب ریاست اتحادیه را بر عهده دارم نظرم این است که باید فاصله‌ای بین زمان انتشار کلید سئوالات و نتایج آزمون وجود داشته باشد. !!!!!!!

 

 

شنبه مورخ ۱۴ دیماه - سایت اسکودا: بهمن کشاورز گفت: اعلام نتایج آزمون وکالت ممکن است تا سه شنبه یا چهارشنبه (۱۷ یا ۱۸ دی) طول بکشد....

 

باز هم آغاز شعارهای توخالی از چهره هایی تکراری ....

باز هم آغاز شعارهای توخالی از چهره هایی تکراری ....

به بهانه: "تلاش جهت حفظ استقلال و اعتلای کانون وکلا!!!!!" 

 

 

آگهی ثبت نام داوطلبان بیست و هشتمین دوره
هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

ادغام کانون وکلا و ...

عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز:

بهتر است مرکز امور مشاوران تحت پوشش کانون‌های وکلا قرار گیرد 

 

 

 

یک وکیل دادگستری:

ادغام کانون‌های وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه باعث

تضعیف کانون‌ها می‌شود

جناب آقای محسن شادمان

تحمل سوگ فقدان پدر، صبری الهی را میطلبد. ما را در این

غم سترگ و جانکاه شریک بدانید.

سیده فاطمه سجادی

 

جهانم، افکارم و آموخته هایم زیر و رو شد

آن هنگام که هـُـرم ِ نفس هایت در کلاس درس

زیباترین سمفونی علم و اخلاق را در گوش هایمان نواخت

 

استاد بزرگوارم جناب آقای فرشید فرحناکیان

در زمانی که انسان ها، مردمان سود و زیان و حساب و کتاب شده اند؛ گرایش به کسب علم، تمنای زیبایی است در دنیایی که هیچ چیز در آن کامل نیست؛ این نیاز همه ی ماست؛ نیاز به خلقِ هر آنچه که آهسته آهسته کامل میشود.
در همین راستا شما استاد ارجمند،گوشه ای از این نیاز را ورق زده اید و در این زمینه ستاره وار درخشیدید.

با افتخار، موفقیت جنابعالی را در آزمون دکتری سال ۹۲ در رشته حقوق نفت و گاز  (دانشگاه تهران - روزانه) تبریک عرض میکنم.

عمرتان طولانی و افتخاراتتان پایدار باد

شاگرد همیشگی شما...

سیده فاطمه سجادی

 

 

شرکت مجدد کارآموزان صرفا در آزمون وکالت سالجاری میسر شد

 

شرکت مجدد کارآموزان صرفا در آزمون وکالت سالجاری

 میسر شد

 

کانون وکلای دادگستری مرکز: - تصویب شد که کارآموزان وکالت صرفا در سال جاری بتوانند در آزمون ورودی شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن، کارآموزی خود را در محل جدید ادامه دهند. با اجرای این مصوبه این افراد که مجددا در آزمون پذیرفته می شوند جزء سهمیه سالیانه آزمون محاسبه نخواهند شد و سهمیه براساس مصوبه کمیسیون ماده ۱ قانون کیفیت اخذ پروانه پذیرفته خواهند شد...

 

ضمن تشکر از رییس محترم کانون وکلای دادگستری مرکز و هیات مدیره پرتلاش !، بهتر بود پس از اعلام این مصوبه، توضیحات بیشتری نیز در خصوص چگونگی محاسبه پذیرفته شدن کارآموزان، ارائه می فرمودید. با توجه به اینکه چندی پیش اعلام گردید ظرفیت پذیرش  کانون وکلای دادگستری مرکز در آزمون وکالت سال ۹۲ به ۱۲۵۰ نفر افزایش یافته است، و اینکه اکنون مصوب فرمودید که کارآموزانی که مجدد در آزمون پذیرفته می شوند جزء سهمیه سالیانه آزمون محاسبه نخواهند شد، سوال اینجاست که پس ملاک محاسبه قبولی کارآموزانی که مجدد در آزمون وکالت شرکت خواهند کرد، چگونه خواهد بود؟

مگر تمامی پاسخنامه های شرکت کنندگان، به صورت یکسان و در یک شرایط مساوی با سایر شرکت کنندگان، در سازمان سنجش تصحیح و از طریق همان سازمان اعلام نخواهد شد؟؟؟

مگر قرار است پاسخنامه های این افراد مجزا تصحیح و یا سنجیده شود؟؟؟  چگونه میتوان از بین کل شرکت کنندگان سالجاری که به نظر میرسد حدود ۵۰ هزار نفر باشند، پاسخبرگ کارآموزان تفکیک و جزء سهمیه سالیانه منظور نگردد و جداگانه محاسبه شود؟؟؟

از دوسال قبل تاکنون، تصمیم گیریهای هیات مدیره محترم در خصوص شکل  و ماهیت برگزاری آزمون وکالت، ابداعات! و نوآوری های بسیاری داشته است!!!!! امیدواریم حداقل در خصوص اتتخاب سوالات آزمون سالجاری، بدعت را کنار گذاشته و سوالات را طوری طرح و انتخاب نمایند که جامعه حقوقی دچار بهت و حیرت نگردد و آن کانون محترم به عنوان مرجع برگزاری آزمون وکالت، همچنان صالح به ادامه این امر مهم باشد.

هیات مدیره محترم لطفا یادتان نرود هر تصمیم شما در خصوص چگونگی آزمون های سالیانه وکالت، در سرنوشت و آینده شغلی و زندگی انسان ها تاثیر مستقیم دارد.

چرا هر دم از این باغ کانون وکلا، بری میرسد؟؟

 

مباد شور و شری دیگر،  دوباره راه بیندازی

مرا دوباره بپیچانی،  به اشتبـاه بیندازی

 

          مباد شائبه ای موهوم، تو را به وسوسه وا دارد

            که بر همیشه ی پَرهیزم، خَش گناه بیندازی

 

                            دراین دوایر خودبینی، به غیر خویش  نمی بینی

                            مگر در آینه ای از من، به خود نگـاه بیندازی

 

                                               نشانه های خیانت را شناسنامه چه میداند؟

                                               برادرم شده ای شاید، مرا به چاه بیندازی

 

                                                   هنوز در شب این صحرا، ستارگانِ شگفتی هست

                                                   که از شکوه بلنداشان سر از کلاه بیندازی!

 

 (شعر از شاعر گرانقدر محمد سلمانی)

نمونه ای از عملکرد هیات مدیره محترم

باز هم  آغاز فصل برگزاری آزمون وکالت

و تصمیم گیریهای عجیب و غریب هیات مدیره محترم

 

جنابان، بزرگان و روسای محترم هیات مدیره محترم کانون وکلای دادگستری مرکز، در حالیکه حدود ۴ ماه بیشتر به برگزاری آزمون کانون وکلا نمانده است، تصمیم فرموده و مصوب فرمودند: !!!!!!!!

به موجب مصوبه مورخ ۹۲/۴/۹ هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، کارآموزان وکالت حق شرکت مجدد در آزمون سراسری را نخواهند داشت!!!!!!!

 هیات مدیره محترم در مورخ ۹ تیرماه تصمیم اتخاذ فرمودند و پس از گذشت حدود یکماه در مورخ ۱ مردادماه بر روی وب سایتشان ـ آنهم نه در صفحه اول وب سایت ـ  این تصمیم مهم را اعلام فرمودند. گویی خبر  "اطلاعیه در خصوص مسابقات شنا و تسهیلات جهت استفاده از استخر"و یا  خبر" سفر تفریحی همکاران به طبیعت گیلان و اردبیل" آنقدر اهمیت دارد که در صفحه اول سایت درج گردد ولی خبر فوق ـ آنهم در آستانه نزدیک شدن به آزمون وکالت ـ آنقدر بی اهمیت است که پس از گذشت یک ماه از تصویب آن و  با زحمات شبانه روزی هیات مدیره محترم در زمان نزدیک به آزمون، اعلام میگردد.

 

 

هیات مدیره محترم، آقایان، سرکار خانمها، بزرگان، وکلای باسابقه، استاد ارجمند، رییس:

کاش اجازه میدادید در دوران پر بحران مدیریتتان، برای یک سال هم که شده آزمون وکالت، با آرامش خاطر برای شرکت کنندگانش برگزار گردد.

این تصمیم میبایست حداقل ۸ یا ۹ ماه مانده به تاریخ برگزاری آزمون گرفته و اعلام میشد تا کارآموزانی که برای شرکت در آزمون مجدد هزینه مادی و معنوی کرده و برنامه ریزی نموده بودند، فکری دیگر میکردند. فکری که هم خوشایند و در راستای اهداف کانون وکلا باشد و هم کارآموزان....

اینگونه عملکرد ها نتیجه ای جز ایجاد فضایی عاری از اعتماد و پراسترس برای انسانهایی که یکسال از عمرشان تلف شد، ندارد. گویی تنها چیزی که برای اعضای هیات مدیره محترم اهمیت ندارد زمان و عمریست که از دست میرود.

یادتان می آید که زمان نیاز به رای آوردن برای کسب یکی از کرسی های هیات مدیره کانون وکلا شعار سرمیدادید که "فضای مساعدی جهت ورود و حضور جوانان به کانون وکلا و همکاریشان در اداره کانون فراهم می نمایید...." اینست آن فضای مناسب ....

شما را به خلوت وجدان خویش میسپارم ...

در امورتان پایدار و موفق باشید.

 

(با تشکر از کانون وکلای محترم که در مورخ ۵ مرداد خبر فوق را در صفحه اول وب سایت قرار دادند ولی تاریخ درج را ۱ مرداد نوشتند!!!!!)

 

یکشنبه مورخ ۶ مرداد خبرگزاری ایسنا:

رییس اتحادیه سراسری کانو‌ن‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در مورد مصوبه هیات مدیره کانون وکلای مرکز مبنی بر این که کارآموزان وکالت نمی‌توانند مجدد در آزمون وکالت سال 92 شرکت کنند، گفت: این مصوبه اواخر مرداد ماه (!!!!!!!!!!!!!) در جلسه شورای اجرایی به بحث گذاشته می‌شود.

علی مندنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: هنوز تصمیمی از سوی اتحادیه سراسری وکلا درباره اینکه کارآموزان وکالت نمی‌توانند در آزمون شرکت کنند، اتخاذ نشده است. 

 

شنبه مورخ ۱۲ مرداد - خبرگزاری ایسنا:

یک وکیل دادگستری: کانون مرکز به درستی کارآموزان را از شرکت در آزمون وکالت منع کرده است...

 

شنبه مورخ ۱۲ مرداد - خبرگزاری ایسنا:

یک عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با اعلام افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت آزمون وکالت (۱۲۵۰ نفر) در کانون وکلای دادگستری مرکز: منع کارآموزان از شرکت در آزمون وکالت منطقی است اما از سال آینده...

 

 

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا مورخ ۱۳۹۲/۰۱/۲۹

 

بند ۲ـ  تعداد دفعاتی که کارآموزان وکالت مجاز به شرکت مجدد در آزمون ورودی هستند.

بر  اساس مصوبه قبلی از این جهت منعی وجود ندارد و نهایت آنکه اگر پذیرش مجدد در حوزه کانون دیگری غیر از کانون آزمون اول باشد مانند سایر کارآموزان تشکیل پرونده مجدد و ثبت نام اولیه لازم و ضروری است. (نوشته شده توسط دفتر اتحادیه در شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱:۲۱ ب.ظ)

بررسی عملکرد

 

بررسی عملکرد کاری اعضای محترم هیات مدیره

کانون وکلای دادگستری مرکز

- با ارائه فایل صوتی سخنرانی اعضای محترم

- و وعده و عیدها (شعارهای) عمل شده و نشده

- و بیانیه های مختلف اعضای محترم

و ...

۱- دکتر کامران آقایی

عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

 

آزموده را آزمودن خطاست...

- فارغ التحصیل دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتریحقوق خصوصی از دانشگاه شهید بهشتی

- کارشناس ارشد فلسفه غرب

- تدریس در دانشگاه شهید بهشتی، آزاد مرکز، علامه طباطبایی، شاهد و ....

- دارای 12 سال سابقه وکالت

- تالیف کتاب “مکتب‌های تفسیری در حقوق بر مبنای هرمنوتیک حقوقی” ،"”ایفاء ناروا”"

- ...

بزودی و با همیاری همکاران ...

 

قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲

در پی دریافت وجه !!!! از سوی روزنامه رسمی کشور و برخی موسسات آموزشی !!!!! جهت دریافت فایل متن کامل قانون مجازات اسلامی:

 

دانلود رایگـــان

قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲

منتشر شده در روزنامه رسمی کشور

دیگر بس است، آزموده را آزمودن خطاست...

 

دیگر بس است، آزموده را آزمودن خطاست...

 

 

ایسنا اعلام کرد: در کمیته فرعی لایحه جامع وکالت رسمی

ادغام کانون‌های وکلا و مرکز مشاوران حقوقی

و کارشناسان قوه قضاییه تصویب شد ...

 

 

سیده فاطمه سجادی:

هیات مدیره محترم کانونمان: قلم به دست نگرفتم که  شایستگی ها و عملکردتان را بستایم و بگویم در شعار دادن و انجام ندادن وظایفتان ان هم در پشت میزهای زیبا و شکیلی که قرار گرفتن در پشت آن را هم مدیون همین وکلا و جوانانی هستید که شما را بر آن صندلی نرم و راحت نشانده اند، توانایید.

راستی اسفند ۱۳۹۰، زمان تلاش برای انتخاب شدنتان یادتان هست؟؟؟

یادتان می آید شعار دادید که در حفظ  اعتلای کانون خواهید کوشید؟! یادتان می آید رای دهندگان  با قول حفظ استقلال کانون به پای صندوق های رای آمدند؟ قول دادید فضای مساعدی جهت ورود و حضور جوانان به کانون وکلا و همکاریشان در اداره کانون فراهم نمایید! 

نه؛ یادتان نمی آید، فراموشتان شد، چون استقلال کانون یکه تاز را از دست دادیید... به همین راحتی...

کاش به جای تلاش برای خفه کردن و بستن دهانها، سرکوب هر اعتراضی و به دادسرا و دادگاه کشیدنشان، به جای فحاشی و کتک کاری و توهین کردن و تخریب شخصیت در اتاقهای بسته کانون، کمی هم برای قولهایی که در حد شعار ماند، تلاش میکردید. کاش انتقادها را نشنیده نمیگرفتید و خصمانه برخورد نمیکردید. کانونی آزاد از هرگونه بغض میخواهیم. اجازه می دهید؟ شما بر باد دادید همه آنچه را که به آن میبالیدید.  حتی قولهای شرفتان هم نتوانست کاری کند.

خسته نباشید. خدا قوت. دست مریزاد. 

 

راستی شعارهای انتخابات آتی کانون چیست....؟؟؟؟ حفظ استقلال کجا...؟؟

دیگر بس است. آزموده را آزمودن خطاست.

 

 من از ندامت فردای اشتباه پرم
                                                                        ز من کناره بگیرید کز گناه پرم

 

من از نتایج خوش باوری، تجارب تلخ
                                                                        پرم، پرم، پرم از بار اشتباه پرم

 

مرا به خلوت وجدان خویش بسپارید
                                                                        که از قضاوت تو خالی کلاه، پرم

 

چگونه دست به همراهیت بیالایم
                                                                        که از خیانت یاران نیمه راه پرم

 

شراب وسوسه در جان من مریز،که من
                                                                        هزار پنجره از حسرت نگاه، پرم

ادامه نوشته

کانون وکلا برای هر موضوع سیاسی و اجتماعی نباید ورود کند...

دکتر کاتوزیان:

 

کانون وکلا برای هر موضوع سیاسی و اجتماعی نباید

به گونه ای ورود کند که از وظایف اصلی خود دور بماند و

استقلال آن خدشه دار شود.

ادامه نوشته

نتایج حق خواهی

 

اینهم یکی دیگر از نتایج حق خواهی

(البته پس از فحاشی و کتک و بی حرمتی و ...)  

از مرجع مدعی عدالت خواهی و ...

 

رییس محترم کانون وکلای مرکز

 

پس از گذشت حدود ۲ ماه از ارائه نامه

به دفتر ریاست محترم کانون وکلای ....

 

از اینکه به عرایضم توجهی نفرموده و بسان دیگر عرایض، برایتان

بی اهمیت بوده، سپاسگذارم!!!!!

رییس محترم ثابت فرمودند که از "شعار انتخاباتی پاسخگو بودن"

 بسیار فاصله دارند.

امیدوارم هیات مدیره و ریاست محتـــرم فعــلی در انتخابات آتی

کانون وکلای دادگستری نبز موفق باشند و کمــی هم پاسخگـو

به شعارهای انتخاباتیشان که به نظر میرسد فقط در حد همــان

شعار باقی مانده است... .

 

------------------------------------------------------

رییس محترم کانون وکلای دادگستری مرکز

لطفا پس از اتمام  دستگیری، شکایت و برخورد

فیزیکی با معترضین! و فرستادنشان به کلانتری! و دادسرا! و ...

نامه بنده را هم پاسخگو باشید. متشکرم

 

رياست محترم كانون وكلاي دادگستري مركز

سلام عليكم

احتراماً به استحضار مي‌رساند اينجانب طبق دعوتنامه (پيوست) از دادسراي كانون در مورخ 27/9/1391 به عنوان مطلع در خصوص شكايت "شورای تشکل ها" در محل دادسرا حضور بهم رساندم....

ادامه نوشته

مدیر عامل محترم ایســـــنا

 

مدیر عامل محترم ایســـــنا

سلام علیکم

احترما با توجه به مشی غیر منصفانه و غیر حرفه ای سرویس حقوقی شما که ایسنا را به روابط عمومی کانون های وکلا بدل ساخته است و با عنایت به گزارش خبری آن رسانه مورخ 13 دی ماه 91 تحت عنوان " افتخارجهرمی خبر داد: شکایت از برخی معترضین آزمون 90 پذیرش 85 ایثارگران در کانون مرکز" که مطالب کذبی را به معترضین نسبت داده اند موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی به حضورتان ایفاد می گردد.

ادامه نوشته

شکایت از برخی معترضین آزمون 90....

 

در نشست خبری رییس کانون وکلای دادگستری مرکز مطرح شد،

شکایت از برخی معترضین آزمون 90....

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت که این کانون از برخی از معترضین به آزمون وکالت سال 90 در دادسرای فرهنگ رسانه شکایت کرده است. او همچنین از پذیرش 85 نفر از ایثارگران در آزمون وکالت سال 91 خبر داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر گودرز افتخار جهرمی در نشست خبری روز چهارشنبه که در کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد، با اشاره به تجمعی که در روز یک‌شنبه هفته جاری در مقابل این کانون از سوی برخی از معترضین به آزمون وکالت سال گذشته صورت گرفته بود، گفت: این تجمع حداکثر با حضور 20 نفر از معترضین به آزمون وکالت انجام شده بود که در توضیح این مطلب باید بگویم آزمون وکالت به وسیله سازمان سنجش کشور برگزار می‌شود و سوالات امسال آزمون نیز تستی بود و سوالات تشریحی وجود نداشته که کسی بخواهد به نحوه تصحیح سوالات ایرادی داشته باشد.

ادامه نوشته

شکایت بیش از ۵۰ شاکی دیگر از ۲۲ استان کشور از "اسکودا"

 


شکایت بیش از ۵۰ شاکی دیگر از ۲۲ استان کشور از "اسکودا"

خبرگزاری مهر: شاکیان آزمون وکالت سال 90 تنها از طریق یک دادخواست از "اسکودا" شکایت کردند ولی در چند روز گذشته بیش از 50 شاکی دیگر از 22 استان شکایت نامه خود را به دادسرای خارک تسلیم کردند.

اظهارات «محسنی‌اژه‌ای» درباره...

 

اظهارات «محسنی‌اژه‌ای» درباره...

ایسنا: محسنی اژه ای در پاسخ به سوال ایسنا در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون توقف اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت سال 91 نیز گفت: یک بحث این است که آیا اسکودا می‌تواند حتی با وجود قرارداد با سازمان سنجش، آزمون برگزار کند یا خیر؟ چون مسلما اسکودا آمده و از ثبت شرکت‌ها مجوز گرفته است. اینکه نماینده‌ای از کانون وکلا برای برگزاری این آزمون داشته یا خیر، نیز یک سوال است. اگر نمایندگی نداشته آیا خود حق چنین کاری را داشته است یا خیر؟

ادامه نوشته

شاکی "اسکودا" دستگیر شد

 

پس از گذشت 100 روز از پرونده شکایت داوطلبان آزمون وکالت سال 90

شاکی "اسکودا" دستگیر شد

اقدام اعتراضی معترضان که در سکوت برگزار شد منجر به دستگیری محسن شادمان، شاکی پرونده شد و این فرد هم اکنون در دادسرای خارک تحت پیگرد قانونی است.

قانون- عده‌ای از معترضان به آزمون وکالت سال 90، صبح روز یک‌شنبه، 10 دی ماه در مقابل کانون وکلای دادگستری مرکز تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار قانون، این اقدام معترضان که در سکوت برگزار شد منجر به دستگیری محسن شادمان، شاکی پرونده شد و این فرد هم اکنون در دادسرای خارک تحت پیگرد قانونی است.

بر اساس این گزارش، آزمون وکالت سال 90 کانون وکلای مرکز در حالی برگزار شد که برخی از داوطلبان با اعتراض نسبت به نتایج اعلامی، با طرح ادعاهایی همچون خرید و فروش سوالات پیش از آزمون و امکان افزایش ظرفیت جذب وکیل متناسب با آیین‌نامه‌ها و قوانین جذب وکلا، رسیدگی به این موضوعات را خواستار شده بودند.

در ادامه این اعتراضات که در چند مرحله و در سال 90 نیز ادامه داشت، برخی از این معترضین با شکایت به نهادهای قضایی مشکلاتی را برای اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و کانون وکلای دادگستری مرکز ایجاد کردند که ماجرای پلمب دفتر اسکودا و کانون مرکز و هم چنین تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت سال 91 از تبعات قضایی این شکایت‌ها بود.

تا رفع فیلترینگ ...!!!

 

تا رفع فیلترینگ ...!!!

آدرس جدید وبلاگ جمعیت اسلامی حقوقدانان

 معترضین وکالت ۹۱

http://vekalat-90.blogfa.com/

http://mshademan.blogfa.com/