تنوع طلبی احساسی، از آثار سوء فضای مجازی موجود است . روح الله مومن نسب

شهرکرد – ایرنا – معاون فناوری اطلاعات و رسانه های نوین قرارگاه فضای مجازی بسیج کشور گفت: تنوع طلبی احساسی از اثرات مخرب فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، روح الله مومن نسب روز چهارشنبه در گفتمان چالش های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در شهرکرد افزود: این فضا افراد را تحریک می کند تا احساسات خود را به اشکال مختلف نسبت به افراد مختلف بروز دهند در حالی که عادت به این گونه رفتارها، فرد را از ابراز احساسات حقیقی در زندگی دور کرده و توان پاسخگویی به نیازهای عاطفی خود و اطرافیان را از او سلب می کند.

وی گفت: جنگ نرم در منازل و در داخل خانه ها و خانواده ها در حال روی دادن است و دامنه فراگیری این جنگ، همه افراد در تمام سنین را درگیر می کند.

مومن نسب، تردید، بدبینی و کمرنگ شدن ارزش های اخلاقی در خانواده ها و جامعه را گلوله جنگ نرم دانست و تصریح کرد: تربیت حاصل از حضور در شبکه های اجتماعی و استفاده از محصولات این فضا متناقض با تربیت خانوادگی و هنجارهای اجتماعی است و موجب شکاف در روابط افراد با دیگران می شود.

ادامه نوشته

رسما از دولت آمریکا شکایت کرد

شناسهٔ خبر:آمریکا 2443447
کاپیتان هوشنگ شهبازی با حضور در شعبه ۵۵ مجمع قضایی شهید بهشتی تهران رسما از دولت آمریکا شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاپیتان هوشنگ شهبازی با حضور در شعبه ۵۵ مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران رسما از دولت آمریکا شکایت کرد. این شکایت توسط اعظم مومنی شیویاری به نمایندگی از موسسه حقوقی عدل اساس الملک بعنوان وکیل قانونی شهبازی تنظیم شده است.

گزارش یک دیدار...

در دیدار نوه امام راحل ، حضرت آیت الله سید حسن خمینی  

 

اطلاعیه..

بسمه تعالی   

جمعیت اسلامی حقوقدانان با عنایت به تاییدات مقام معظم رهبری از اقدامات و فعالیت های تیم هسته ای دولت یازدهم و فرصت مغتنم حضور قاضی عالی رتبه ای در جایگاه وزارت دادگستری ،حجه الاسلام پورمحمدی واقدامات مثبت ایشان در خصوص تصویب آیین نامه اجرایی قانون صلاحیت محاکم جمهوری اسلامی برای رسیدگی به دعاوی مدنی علیه دولتهای خارجی. - و پیرو مذاکرات شفاهی با معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری ، سرکار خانم دکتر امین زاده در راستای اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی جمهوری  اسلامی ،همراهی با متولیان سیاست خارجی کشور باهدف فراهم نمودن بستر لازم جهت عملیات آفندی در این حوزه با بکارگیری بازوی اجرایی خود موسسه حقوقی العدل اساس الملک تصمیم به طرح دعاوی علیه کشور های خارجی می نماید که با اخذ تصمیمات غیر قانونی و سیاست های متخاصمانه علیه نظام و ملت ایران داعیه دار دروغین حقوق بشرو دوستی با ملت ها در جهان می باشند. 

                                      گروه صابرین حقوقی

پایانی بر یک شکایت غیرقانونی...

با حسن تدبیر هیات مدیره دوره بیست و هشت 

 

در گفت وگوي «اعتماد» با دکتر علي نجفي توانا، رياست کانون وکلاي دادگستري مرکز مطرح شد

 

                              استقلال کانون وکلاموجب حفظ آبروی کشور است  

ما به عنوان يک نهاد مدني در اقيانوس پرتلاطم تحولات ايران با هدايت کشتي صنفي خود با صبر و متانت اين چالش ها را پشت سر گذاشته ايم و به لطف خداوند و واقع بيني برخي مسوولان در سال هاي مختلف، اين نهاد مدني موفق شد مسير استقلال خود را البته نه کامل، بپيمايد.

 

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در گفت و گو با همشهری

 

          رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در گفت و گو با همشهری

                           وارد مناقشات جناحی نمی شویم

 

     علت اینکه کانون وکلا در اکثر موارد به جای موضع‌گیری و پیگیری سکوت اختیار می‌کند، چیست؟

کانون در تمامی مواردی که نیاز به موضع‌گیری بوده، از جمله در بحث حقوقی انرژی هسته‌ای ایران و اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه یا مشکلاتی که برای کشورهای دیگر پیش آمده، اعلام موضع کرده است، اما فراموش نکنیم کانون وکلا یک نهاد صنفی است که تلاش می‌کند در مسائل داخلی و خارجی هیچ‌گاه موضع‌گیری سیاسی نکند. اگر کانون وکلا به اتخاذ مواضع سیاسی بپردازد، با توجه به تغییر مدیریت‌ها و گرایش‌ها، ملعبه دست جریانات سیاسی داخلی خواهد شد. همچنین در رابطه با حقوق بشردوستانه، حقوق انسانی یا اقدامات غیرانسانی کشورها همواره تلاش شده است مواضعی روشن، مترقی، منطقی و قانونمند و بدون توجه به فشارها و گرایش‌های سیاسی اتخاذ شود.

روح‌الله مؤمن‌نسب خطاب به وزارت ارتباطات:

 

 

اگر به دستورات امام خامنه ای و قانون عمل نکنید،
به بند «م» وصیت امام خمینی (ره) عمل می کنیم

 

روح‌الله مؤمن‌نسب، کارشناس و پژوهشگر فضای مجازی در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا درباره عدم هم‌خوانی در رویه تصویب نشدن پیوست فرهنگی توسط شورای عالی فضای مجازی و موافقت وزارت ارتباطات با اجرای پایلوت نسل سوم و بالاتر برای ایرانسل، گفت: طبق بندِ یک اصل 110 قانون اساسی، تعیین سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران به عهده رهبر انقلاب اسلامی است و بر اساس بند یک سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه ابلاغی از طرف امام خامنه‌ای، دولت موظف است برای طرح‌های مهم، پیوست فرهنگی ارائه دهد.

گروه صابرین حقوقی:

 

پیوست فرهنگی در فضای‌مجازی باید پویا و فعال باشد

کارشناس فضای مجازی گفت: مراجع دینی و فرهنگی و متخصصان کار بلد و بصیر باید برای تدوین پیوست فرهنگ به کار گرفته شوند و تمام نهادهای مذهبی و فرهنگی کشور باید مراقبت کنند تا خدای ناکرده طرح مهمی بدون پیوست فرهنگی در کشور اجرا نشود.

پاسخ انتقادی از نوع هوچیگری..

مقاله..

 

فقر نظارت در لایحه وکالت(یادداشت روز)

 

 

پاسخ ها...

 

پاسخ به مقاله "فقر نظارت در لایحه وکالت" منتشره در روزنامه کیهان – حسن اژدری

 

 

نامه سرگشاده فرشید رفوگران (وکیل پایه یک دادگستری) به مدیر مسوول روزنامه کیهان در پاسخ به مقاله "فقر نظارت در لایحه وکالت

 

اعتراض بی سابقه تشکلها و موسسات بانوان فعال کشور در حوزه زنان و خانواده

 

جلو تماس تصویری و نرم افزارهای ضداجتماعی تلفن همراه را بگیرید


در واکنشی وسیع و فرهنگی، 84 مؤسسه و تشکل بانوان فعال در حوزه زنان و خانواده در نامه ای خطاب به دبیر شورای عالی فضای مجازی نگرانی شدید خود را نسبت به زمزمه های راه اندازی ارتباط تصویری تلفن های همراه اعلام کردند.

این بانوان در نامه خود تأثیرات مخرب و غیر قابل جبران «تماس تصویری» و نرم افزارهای تلفن های همراه مانند تانگو، اینستاگرام، واتس اپ، وایبر و... بر بنیان خانواده و هم چنین تهدید آرامش و امنیت زنان را به جناب مهندس انتظاری متذکر شدند. متن نامه به این شرح است:

انتشار دو سند جدید درباره کانون وکلا

به مناسبت سالگرد استقلال کانون وکلا( هفتم اسفند) دو سند پیرامون این روز منتشر می شود .سند اول مربوط است به دعوت از شریف امامی(رئیس مجلس وقت سنا) توسط رئیس کانون وکلای وقت برای شرکت در سالگرد استقلال کانون وکلا.
سند دوم مربوط است به عضویت رئیس کانون وکلا وقت (احمد هومن) در لژ فراماسونری.البته علاوه بر احمد هومن بسیاری دیگر از وکلا در این لژ عضویت موثر داشته اند که نشان از استقلال فراوان! این این کانون مهم دارد.
شیوه نگارش نامه هایی که میان ماسون ها رد و بدل می شده در نوع خود جالب است.عقاب دو سر یکی از علائمی است که در آرم نامه ها دیده می شود. اگر با دیدن این آرم نا خود آگاه اذهان به سمت فیلم ایرانی "سن پطرزبورگ" می رود احتمالا به این خاطر است که این تصویر مکرر در این فیلم که با مضمونی طنز تهیه شده٬ به نمایش در آمده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

vekalat90@aol.com

بزودی اطلاعیه جمعیت منتشر خواهد شد..

يَأَيُّهَا النَّبِىُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنِينَ عَلَى الْقِتَالِ إِن يَكُن مِّنكُمْ عِشْرُون صَبِرُون يَغْلِبُواْ مِاْئَتَيْنِ

وإِن يَكُن مِّنكُم مِّاْئَةٌ يَغْلِبُواْ أَلْفاً مِّنَ الَّذِينَ كَفَرُواْ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَّا يَفْقَهُونَ‏

اى پيامبر! مؤمنان را بر پيكار (با كفّار) تشويق كن، اگر بيست نفر از شما پايدار باشند، بر دويست نفر پيروز مى‏شوند واگر از شما صد نفر (مقاوم) باشند، بر هزار نفر از كافران غلبه مى‏يابند، زيرا آنان گروهى هستند كه (آثار ايمان را) نمى‏فهمند.

آیه 65 سوره انفال

 

بزودی...گزارش یک جلسه

 همزمان با عید بزرگ غدیر نشست شورای اجرایی جمعیت اسلامی حقوقدانان

قسمتی از خطبه امام  علی (ع) :

«…  واالله لأظنّ انّ هولأ القوم سیدالون منکم

باجتماعهم على باطلهم

و تفرّقکم عن حقّکم و بمعصیتکم ....

 

سوگند به خدا! مى‏دانستم که مردم شام

 به زودى بر شما غلبه خواهند کرد،

 زیرا آن‏ها در یارى کردن باطل خود، وحدت دارند،

 و شما در دفاع از حق متفرّقید

 

ما تا آخر خط ایستاده ایم

واتاى ئایه‌تى(يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَعِينُوا بِالصَّبْڕ وَالصَّلَاةِ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِڕينَ)(البقرة:153)

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَعِينُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ

البقرة:153